کتابخانه عمومی شهید کشن روستا

روستای حاجی بیک/خیابان امام (ره)/کوچه شهید افشار/کتابخانه شهید کشن روستا

کتابخانه عمومی شهید کشن روستا

روستای حاجی بیک/خیابان امام (ره)/کوچه شهید افشار/کتابخانه شهید کشن روستا

«بهار مهربانی» در راه شهر پل دختر؛

کتابخانه عمومی شهید کشن روستا | دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ق.ظ

کمک های کتابخانه های عمومی فارس به کودکان سیل زده لرستان ارسال شد

ارسال بسته های بهار مهربانی به لرستان

نخستین مجموعه اسباب بازی و هدایای فرهنگی اهدایی کتابخانه های عمومی استان فارس در قالب طرح پویش مهربانی، برای کمک به کودکان سیل زده لرستان ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن همدردی با مردم استان های سیل زده کشور، عنوان کرد: در پی حادثه سیل اخیر، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به منظور کمک به کودکان و نوجوانان سیل زده پویش «بهار مهربانی» را راه‌اندازی کرده است که در این راستا کتابخانه های عمومی فارس در کنار دیگر کتابخانه های عمومی کشور برای گردآوری هدایای فرهنگی بسیج شده اند.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اعلام اینکه  مجموعه کمک های اهدایی کتابخانه های عمومی فارس آماده شده است، افزود: این مجموعه شامل کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر است که به همت کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه های عمومی خریداری و اهدا شده است.

وی اضافه کرد: این بسته فرهنگی شامل لوازم التحریر، عروسک و اسباب بازی و بازی های فکری و در حدود ۱۰۵۰ جلد کتاب است.

منوچهری با تصریح اینکه بخشی از این هدایا به کودکان محله سیل زده شیراز اهدا می شود، خاطر نشان کرد: اولین مجموعه از این هدایای فرهنگی، روز پنج شنبه ۲۹ فروردین از طریق کتابخانه عمومی سیار شهید جمالی اقلید که تنها کتابخانه سیار استان فارس است به شهر پل دختر لرستان ارسال شد. کتابخانه شهید جمالی علاوه بر توزیع این هدایا، برنامه های فرهنگی و کتابخوانی را در این مناطق برگزار خواهد کرد.

  • کتابخانه عمومی شهید کشن روستا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی